« на головну 29.03.2024
Архів номерів  •  Актуальний номер » (1246)
07
Березень
 
Інтерв’ю
 
ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»

ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»


РУБРИКИ


Передплата





Статті Культура

МАРТИРОЛОГ ЗАГИБЛИХ У БОЯХ ЗА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ

МАРТИРОЛОГ ЗАГИБЛИХ У БОЯХ ЗА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ

Українці вшанували пам’ять своїх полеглих героїв – 15 ве­ресня відбулася презентація нового мультимедійного про­екту Національного музею іс­торії України у Другій світовій війні «Мартиролог загиблих у боях за незалежність і тери­торіальну цілісність України на східних теренах».

М артиролог загиблих у боях за незалежність і територі­альну цілісність України на східних теренах розмі­щено під склепінням Московської брами ХVІІІ століття, яка свого часу була південним в’їздом до Печер­ської фортеці. Через неї проходила Стара Наводницька дорога, що вела на Москву. Саме звідти в ХХІ століт­ті прийшла до України війна, яка день за днем забирає життя наших співгромадян. За інформацією, роз­міщеною на офіційному сайті Наці­онального музею історії України у Другій світовій війні, на сьогодні Мартиролог містить 3159 прізвищ та 3044 портретів загиблих військо­вослужбовців з усіх силових ві­домств України, волонтерів та гро­мадських активістів, життя яких за­брала підступна війна. Візуальний ряд мультимедійного проекту та його музичний супровід підготува­ли на замовлення музею художник Олександр Дірдовський та компози­тор Валентин Сильвестров.

На презентацію нового музейного мультимедійного проекту зібралися воїни АТО, матері, дружини, рідні полеглих на сході країни, волонте­ри, урядовці, музейники, представ­ники наукових кіл та громадськості.

«Цей Мартиролог – перелік муче­ників і святих. Це ті, кого ми пови­нні пам’ятати й оплакувати. У пам’ять про цих людей ми повинні перемогти», – сказав міністр культу­ри України Євген Нищук, перебува­ючи під враженням від побаченого.

Фото: warmuseum.kiev.ua

 

ГЕНІЙ І МОРЕ. ТРАДИЦІЇ, ПОШУКИ, ВІДКРИТТЯ

У Національному музеї «Київська картинна га­лерея» відкрився виставковий проект «Геній і море. Традиції, пошуки, відкриття». Виставка присвячується творчості найвидатнішого пей­зажиста, засновника мариністичного живопису Івана Костянтиновича Айвазовського та приурочена до 200-річчя від дня його народження.

І ван Айвазовський увійшов в історію образотворчого мис­тецтва як неперевершений співець моря. Втім, не менш важливим є те, що саме Айвазовський стояв у витоків українського пейзажу, одним з перших звернувся до ма­льовничої краси української природи та сільського побуту.

Як повідомляє прес-служба Міністерства культури України, представлений виставковий проект експонує понад 60 творів живопису і графіки ХVІІІ–ХХ століть з колекції музею, що поєднані морською тематикою. Виставка доповнена світли­нами картин Айвазовського, втрачених музеєм під час Дру­гої світової війни, та експонатів музею Шереметьєвих: архів­ні матеріали, світлини, різноманітні предмети, що перебува­ли на військових кораблях ХІХ століття, та особисті речі морських офіцерів – сучасників Івана Айвазовського.

Родзинкою проекту є збірка Айвазовського, яка складаєть­ся з 18 творів живопису і графіки. Всі вони позначені висо­ким рівнем виконання і надають уявлення про різні періо­ди мистецької діяльності художника.

За задумом організаторів, задля візуалізації сталих тради­цій і спадкоємності, кожний виставковий зал поруч з тво­рами Айвазовського містить роботи знаних чи маловідо­мих майстрів, які були попередниками, учнями та послі­довниками великого майстра, що демонструє пошуки і від­криття мариністичного живопису протягом двох століть.

Виставковий проект презентує відомі полотна художника різних періодів його творчості. Це чудові краєвиди ранньо­го періоду – «Вид на острові Капрі» (1845) і «Гарба в полі» (1848), роботи митця з певними рисами побутового жанру і безпосередньо не пов’язані з темою моря –«Сцена з Каїр­ського життя. На терасі будинку і загальна панорама міс­та» (1881), «Афінський Акрополь» (1887), а також відоме по­лотно автора «Буря» (1872), малюнки Айвазовського, вико­нані зазвичай змішаною графічною технікою, – «Штиль» (1850), «Шторм» (1850) та ін.

Фото з Facebook-сторінки Національного музею «Київська картинна галерея»

26.09.2017



ДОДАТИ КОМЕНТАР 2000
Ваше ім'я:
Коментар:
  введіть цифри на картинці
УВАГА!

З метою підвищення попиту на газету "Профспілкові вісті" редакція прийняла рішення припинити практику розміщення повного чергового номеру у pdf-форматі на власному сайті. Натомість обмежитися публікацією першої сторінки та анонсів найрезонансніших матеріалів. Пропонуємо читачам передплачувати видання. З умовами передплати можна ознайомитися у розділі ПЕРЕДПЛАТА.

НОВИНИ

22.03.2024 19:35

15.03.2024 18:49

15.03.2024 18:46

10.02.2024 18:02

10.02.2024 18:01

10.02.2024 17:58

10.02.2024 17:48

12.01.2024 20:50

12.01.2024 20:49

24.12.2023 14:26

Усі новини


Опитування

Якою б Ви хотіли бачити улюблену газету "Профспілкові вісті" надалі?

Традиційною паперовою, друкованою
- 0 %
Новітньою електронною (виключно в інтернеті за передплатою)
- 0 %
Змішаною (відкриття передплати на електронну версію при збереженні паперово-друкованого формату)
- 0 %
Усього: голосів






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2023©

01042, Украіна, м. Київ
Майдан Незалежності, 2
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання