« на головну 19.04.2024
Архів номерів  •  Актуальний номер » (1247)
21
Березень
 
Інтерв’ю
 
ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»

ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»


РУБРИКИ


Передплата





Така недосяжна картка...

 Нещодавно відвідувачі Київського метрополі­тену мали змогу спостерігати за чималими чергами на станціях та численними конфлік­тами пересічних громадян з працівниками підземки. Причиною цього стали нові правила проїзду пільговиків, запроваджені за рішенням Київ­ради. Раптова заборона використання пенсійного чи інших посвідчень, окрім картки киянина, викликала гучний резонанс серед представників пільгових кате­горій. За задумом, картка мала б допомогти визначити кількість київських пільговиків, щоб отримати мож­ливість компенсувати витрати метрополітену.

Однак черги з метрополітену плавно перемістилися до приміщень районних управлінь праці та соціально­го забезпечення (соцзабезів). Оскільки їздити все одно потрібно, всі дружно взялися вирішувати проблему. Але ж усім відомо, як «швидко» працюють наші держоргани. Тож не дивно, що всім бажаючим видати карт­ки одразу не вийшло.

Отже, вдалий, по суті, задум викликав ажіотаж та невдоволення серед людей. Але ж, з іншого боку, карт­ку киянина можна було отримати з квітня 2012 року... Попередньо записавшись, потрібно було прийти в при­значений час і подати потрібні документи. А потім че­рез декілька тижнів забрати готову картку.

Загалом її власники мають право на безкоштовний проїзд у громадському транспорті, отримання знижки в музеях та аптеках, з якими КМДА уклала договори, а також пільгове медичне обслуговування. Крім того, на картці зберігається інформація про її власника та отри­мувані пільги.

Разом з тим, міська влада знову наступає на старі гра­блі. Надання адміністративних послуг – далеко не най­сильніша сторона владної діяльності, і це необхідно вра­ховувати при запровадженні подібних нововведень. Усі держоргани працюють за старою, ще «совковою» процедурою: громадянин збирає необхідні довідки, особис­то приносить їх до установи, а потім через деякий час також особисто забирає результат. Такої системи давно немає у нормальних країнах. В епоху інтернету абсо­лютно незрозумілим є недоступність листування з влад­ними установами за допомогою електронної пошти чи інтернет-сайтів. І це ми вже не згадуємо про обіцяні па­ном Кличком єдині центри адмінпослуг, організовані за принципом «єдиного вікна». Тож, може, міській владі слід почати з наведення порядку у сфері надання адмін­послуг, а вже потім переходити до інших новел?

 Запитання риторичне. А поки черги у соцзабезах – і досі там!











27.10.2014
 
УВАГА!

З метою підвищення попиту на газету "Профспілкові вісті" редакція прийняла рішення припинити практику розміщення повного чергового номеру у pdf-форматі на власному сайті. Натомість обмежитися публікацією першої сторінки та анонсів найрезонансніших матеріалів. Пропонуємо читачам передплачувати видання. З умовами передплати можна ознайомитися у розділі ПЕРЕДПЛАТА.

НОВИНИ

05.04.2024 21:44

22.03.2024 19:35

15.03.2024 18:49

15.03.2024 18:46

10.02.2024 18:02

10.02.2024 18:01

10.02.2024 17:58

10.02.2024 17:48

12.01.2024 20:50

12.01.2024 20:49

Усі новини


Опитування

Якою б Ви хотіли бачити улюблену газету "Профспілкові вісті" надалі?

Традиційною паперовою, друкованою
- 0 %
Новітньою електронною (виключно в інтернеті за передплатою)
- 0 %
Змішаною (відкриття передплати на електронну версію при збереженні паперово-друкованого формату)
- 0 %
Усього: голосів






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2023©

01042, Украіна, м. Київ
Майдан Незалежності, 2
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання